.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
سخنان نديمي در نطق پيش از دستور مجلس
خانواده‌هاي شهدا به چه شكلي بايد ثابت كنند كه اين انقلاب همه وجود آنهاست، در خدمت آن بوده و هستند و خواهند بود و اين نوع اعمال در ايجاد فاصله بين آنها و نظام جمهوري اسلامي به هيچ وجه ايجاد اختلال نخواهد كرد.
سخنان نديمي در نطق پيش از دستور مجلس

نماينده لاهيجان و سياهكل در جلسه علني امروز مجلس به ايراد نطق پيش از دستور پرداخت.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، ايرج نديمي نماينده لاهيجان و سياهكل صبح ديروز يكشنبه به عنوان دومين ناطق پيش از دستور جلسه علني مجلس طي سخناني ضمن قدرداني از مردم به خاطر مشاركت در انتخابات، از حمايت‌هاي ويژه رئيس مجلس، رئيس جمهور، ابوترابي، معاونين رئيس جمهور و وزرا در مورد موضوع صلاحيتش تشكر كرد و گفت: هر چند جاي آن داشت و دارد كه بپرسيم بعد از 35 سال آيا بايد ثابت كنيم كه نظام جمهوري اسلامي را با تمام وجودمان باور داريم و به آرمان‌هاي امام، رهبري، انقلاب و دستاوردهاي آن وفاداريم؟
نماينده لاهيجان افزود: خانواده‌هاي شهدا به چه شكلي بايد ثابت كنند كه اين انقلاب همه وجود آنهاست، در خدمت آن بوده و هستند و خواهند بود و اين نوع اعمال در ايجاد فاصله بين آنها و نظام جمهوري اسلامي به هيچ وجه ايجاد اختلال نخواهد كرد.
وي ادامه داد: بي ترديد من به عنوان كسي كه نزديك 35 سال با پذيرش مرجعيت امام راحل و قبول همه آرمان‌هاي اين انقلاب كه مندرج در فعاليت‌هاي مردم و نظام است، مي‌توانم اعلام كنم كه در راستاي تحقيقات محلي نبايد در مورد نمايندگاني كه عمده عمرشان را در اين مجالس و محافل و موقعيت‌هاي اجرايي كشور اعم از اجرايي، امنيتي، سياسي و آموزشي سپري كرده‌اند، قضاوت كرد. بايد حتماً در مورد اين نحوه نظارت افرادي كه خود در شهرستان‌ها به حمايت اشخاص موصوف هستند، تجديدنظر كرد و گرنه در مورد كساني كه صاحب پرونده‌اي نيستند و مقامات انتظامي، امنيتي و قضايي بر آنها تاييد دارند، ورودي اين چنين مي‌تواند در آينده خساراتي را به همراه داشته باشد.
نديمي گفت: آنچه من در طي دوران نمايندگي انجام دادم وظيفه‌اي برخاسته از خون برادران شهيد خود و همه شهيدان بود و با تمام وجودم به اين نظام وفادارم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

باران صبح 9 شهريور 1391
درآخرین روز هفته دولت که همه دولتمردان در مسجد جامع لاهیجان با دولت وشهدا پیمان بستند آقای محرردر منطقه اشکورات رودسر همراه نماینده رودسر چه کار میکرد؟مگه اونجاهم باغ چای دارن یا مقر سازمان چای در اشکوراته!!!!!

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.293 seconds.